måndag 17 december 2012

Milton och Charlie

Inser att jag ligger lite efter i mitt bloggande :)

Först ut sen sist var mina älskade ungar Milton (som fyllde 5 år) och Charlie (som fyllde 3 år)..
På deras gemensamma Spindelmannen kalas önskades en Spindelmannen tårta och jag kan ju säga den att Milton hoppade upp o ner av glädje när jag kom med den :)
Ett lyckligt ögonblick!

I smak väg blev det kokosmousse och rårörda hallon på chokladbotten...övriga önskemål var att det skulle gå i blått, rött och gult.

Såg det som en utmaning att få göra en tvättäkta superhjälte, min absoluta favorit :)
Provade även på att frakta en färdigmonterad våningstårta..det gick bra, hade den dock i knät hela bilfärden :)


En superhjältes stövlar på tork

Anar en och annan muskel..

Nästan klar

Taaadaaa! På väg till tårtan råkade han gå av på mitten och blev
aldrig sig lik efter det..tror t o m jag monterade fast huvudet upp o ner på :)
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar