onsdag 4 januari 2012

Bilar tårta

När Milton och Charlie fyllde år fick jag äran att få göra deras tårtor..
Eftersom Bilar är en favorit så fick jag försöka mig på min allra första Bilar tårta till sötnosarna..det blev en med Sixten Mcfleen och en med någon militär jeep whats-his-name..
Trots Bärgarns kran som var liiite ovillig till att samarbeta i början så var dom mycket roliga att pyssla med :)

Jordgubbsmousse och glasskräm förståss, ljus tårtbotten, smörkräm och mmf..figurerna gjorda i mmf..


Nu börjar det roliga



Förstår att jag bör jobba lite på kantdekoren och bokstäver..försökte verkligen..men fick inte till det :/





Närbild på Blixten

2 kommentarer:

  1. De gjorde världens succé bland både barn o vuxna. Världens bästa Anita! Glöm inte pappas tårtor som du gjorde till 60 års kalaset!

    SvaraRadera
  2. Blir sååå glad när barnen är glada..sålänge dom ser vad det är så blir jag lycklig :)

    SvaraRadera