lördag 5 oktober 2013

Hello Kitty tårta

Idag har Vilma haft sitt 5 års kalas!

Då önskades en Hello Kitty tårta på 15 bitar var det jag fick till mig...
Det blev det en hallonmousse/lemoncurd fyllning, ljusbotten vaniljsmörkräm och MMF och 15 bitar..

Ville göra en stooor Kitty...och det gjorde jag...blev lite nervös och undrade sen om tårtan skulle klara den tyngden...för säkerhetsskull fick hon en stödpinne under sig..

Hon blev jätteglad för sin tårta och jag fick höra att hon inte ville göra sönder tårtan för att den var så fin....awwww!

 
Hallå Kitty..hon blev nöjd med sina spagettimorrhår, målade med
svart pastafärg :)

Lekt lite med min fina blixt i hopp om att få fina bilder denna gången..

Änna uppifrån också..



Grattis på födelsedagen, Vilma med enkel V :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar