onsdag 3 december 2014

Jultårta

Julmarknad och anhörigfika på jobbet...
Fick förslaget baka tårtor till denna festlighet, vilket jag gärna gjorde.
Ville prova något nytt och testade därför en tiramisu fyllning tillsammans med chokladbotten och hallonmousse, chokladsmörkräm..3 st gjorde jag till tillfället..
TROTS att jag hade all världens tid på mig att göra den, slutade det med panik av olika anledningar..
ALLT gick fel och jag blev väldigt missnöjd med resultatet!

Problemen var fel röd på blommorna, en fyllning som bara smulade sig och hade en fjuttig smak, fick inte ihop det snyggt dekorationsmässigt...och glömde ta kort på dom!! BAH!!!!

Jag fick höra en massa fina saker i efterhand!!
God tårta och dom blev massfotograferade av anhöriga...det var någon som hade sagt att den var bättre än dom man köper..woop woop!
Är sjukt nöjd med det betyget :)

Tack Hannah för korten du skickade :)



En av tre...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar