tisdag 26 augusti 2014

Flygplanstårta

Denna är rätt lustig...
Jag var nere i en mini dipp vad det gäller tårtor och hade tappat lusten lite grann...funderade på att inte göra fler alls..

MEN, så fick jag en förfrågan om att göra en tårta till en kille som ääääälskar flygplan, särskilt SAS flygplan..
Genom lite inside information fick jag reda på att han hade varit inne och kikat på min blogg och valt med omsorg...Hur kan man säga nej till det??
Jag fick en bild att gå efter och gjorde så gott jag kunde!
Önskemålet var: Sålänge det var ett flygplan på, så var det bra :)
Kommer tyvärr inte ihåg vad jag hade emellan eller på för smaker...men jag vet att den blev väldigt uppskattad!
Vad passar bättre än en flygplanstårta på ett Aeroseumkalas?
Tack Vincent för inspirationen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar