måndag 4 november 2013

Charlie 4 år!!

När Challe fyller 4, gör moster preciiiis vad han vill...i tårtväg :)

Han gillar Super Mario och det är klart att han ska få en Mario gubbe på sin tårta!
Den gjorde jag till hans kompiskalas och det var ljusbotten, Blåbärsmousse/lemoncurd, vaniljsmörkräm och täckt med mmf..
Enligt min syster var det den godaste tårtan hittills..kombinationen var grym dårå :)

Jag hade varit lite lat under veckan och såklart sparat allt till dagen/natten innan...
Det ända jag hade förberett var fyllningarna och bottnarna...
Jag var inte så orolig att jag inte skulle hinna med...men lite panik i kroppen får man ändå när man inser att det är hur mycket jobb kvar som helst..
Saker och ting ska ju hinna torka och hårdna innan man limmar fast den på tårtan...ialla fall om man gör göbbar :)
Att beta av en sak i taget funkade bra!

Jag hann...med god marginal dessutom :)

Dagen till ära så har Mario valt sin keps med ett C för Charlie på..

Segergesten på plats!


Blir facebookad av systra mi..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar