måndag 27 augusti 2012

Rorri och Prinsessan

Tänk att tiden går så himla fort..
Alice har redan fyllt 3 år och Elias blir 1!!

Till deras gemensamma kalas fick jag äran att få göra en tårta till dom..Alice är inne på prinsessor och Elias gillar Rorri Racerbil..

Bestämde mig för att göra varsin 14 bitars till dom på ljus tårtbotten ..
Fyllningen i ena blev rårörda hallon/dumlefluff och i den andra blev det Ahlgrensbilar/vanilj..
Hittade inspiration på nätet men blev inte riktigt nöjd med prinsessan...stort huvud, aaaalldeles för smala armar och stora stirriga ögon..får träna på mina göbbar tror jag :)

Det gick smidigt att göra dessa enda bekymret var transporten! Har liksom hela tårt-rasar-katastrofen färskt i minne...men det gick bra och jag tror att alla blev nöjda :)


Söta Alice och mamma Frida



 








Bedårande unge nr 2 Elias






Blev rätt nöjd med min lille filur


 

 

 

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar