lördag 28 december 2013

Hello Kitty

Årets näst sista tårta blev en Hello Kitty till lilla Hanna som fyllde 4 år..
Denna var på 10 bitar och fylldes med jordgubbsmousse/vitchoklad..
Det är alltid lika spännande att få göra en vitchoklad fyllning...vet ju aldrig hur den blir :P
Jag glömmer ALLTID att skriva upp när jag fått till en bra vitchokladfyllning och får experimentera på nytt varje gång...pucko!

Den jag gjorde till Vilma tyckte jag blev rätt söt (om jag får säga det själv) och bestämde mig för att göra en snarlik till Hanna, fast med andra färger..

Tänkte först göra tårtan i färgerna mörkblå/röd/vit med bl a vimplar på...lite marint så änna..
Den blå blev inte så mörk som jag ville och det blev blommor på istället.




Kul att hon fick ett leende, helt oplanerat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar